Carian Anda

Selamat Datang...

Dengan lafaz Bismillah saya mulakan bicara...
Doakan semoga dikurniakan ilham dan kemudahan...

Musim untuk mengumpul duit. Mari mula menabung.

Friday, December 5, 2008

Do'a Sahabat...

Memantau...


"Pergi mana?", tegur seorang sahabat melihat saya bersungguh-sungguh berpakaian formal pada malam hari. Luar dari kebiaasan.

"Nak pergi Dewan Canselor", saya menjawab sambil membetulkan tali leher.

"Oh... Anta terlibat ke?", tanya sahabat itu lagi.

"A'ah", jawab saya ringkas.

"Ana doakan anta", katanya.

"Syukran", saya menjawab sambil tersenyum berlalu pergi.

Dalam perjalanan ke motor terserempak lagi dengan seorang sahabat yang lain.

"Pergi mana?", tegurnya.

"Nak pergi Dewan Canselor", saya menjawab.

"Anta terlibat?", tanya sahabat itu ingin tahu.

"A'ah", jawab saya ringkas.

"Jalan elok-elok..", katanya.

Saya tersenyum lagi...

Menjadi pemantau bagi Konsert Anuar Zain bukanlah tugas yang mudah dan yang diingini. Tugas kami secara umumnya adalah menjadi pemantau untuk memastikan janji antara penganjur kepada MPP universiti dipatuhi.

Kami adalah yang terpilih dan bukan atas keinginan. Lambakan assignment, laporan dan tugasan lain menanti di bilik lebih memerlukan perhatian. Namun, sedikit masa diperuntukkan bagi amanah ini.

Di sini bukanlah ingin melaporkan atau memberikan sebarang komen tentang konsert ini. Hanya sekadar ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang memberikan dorongan sepanjang perjalanan malaksanakan amanah. Walaupun sekadar kata-kata biasa, namun penuh bermakna.Walau tidak bersama, namun semangat tetap dirasa. Syukran.


Perkongsian darimu, bermakna buatku.
Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Picture

Picture