Carian Anda

Selamat Datang...

Dengan lafaz Bismillah saya mulakan bicara...
Doakan semoga dikurniakan ilham dan kemudahan...

Musim untuk mengumpul duit. Mari mula menabung.

Wednesday, April 1, 2009

Kepadamu Kekasih...




KEPADAMU KEKASIH

Kepadamu kekasih

Aku berserah

Kerana kutahu

Kau lebih mengerti

Apa yang terlukis di cermin wajahku ini

Apa yang tersirat di hati

Bersama amali


Kepadamu kekasih

Aku bertanya

Apakah kau yang menerima kukembali

Atau harus menghitung lagi

Segala jasa dan bakti

Atau harus mencampakku
ke sisi
Tanpa harga di
ri



Hanya padamu kekasih
Aku tinggalkan

Jawapan yang belum ketemukan

Yang bakal aku nantikan

Bila malam menjemputku lena beradu

Kepadamu kekasih

Aku serahkan

Jiwa dan raga

Jua segalanya

Apakah kau akan menerima penyerahan ini

Apakah kau akan menerimaku dalam keadaan begini



Komposer / Lirik - M Nasir / Eunos Bin Asah









Perkongsian darimu, bermakna buatku.
Terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Picture

Picture