Carian Anda

Selamat Datang...

Dengan lafaz Bismillah saya mulakan bicara...
Doakan semoga dikurniakan ilham dan kemudahan...

Musim untuk mengumpul duit. Mari mula menabung.

Monday, June 14, 2010

Gembiraku Adalah Pada Saudaraku...


Alhamdulillah...

Kem Remaja Islam (KRIS) 2010 Kota Kinabalu dapat disempurnakan juga...

Sungguh bertuah rasanya bagi saya kerana dapat menjadi sebahagian daripada kem ini. Walaupun peranan saya tidaklah seberapa dan sumbangan saya tidaklah sebesar mana, namun saya merasa sangat gembira...

Gembira yang bukan berpusat pada diri sendiri...

Tetapi gembira pada melihat sebuah kesungguhan. Gembira pada melihat sebuah perhubungan. Gembira pada melihat sebuah keinsafan. Gembira pada melihat sebuah perubahan...

Gembira saya ini adalah pada melihat kegembiraan saudara-saudara saya...


Moga bertemu lagi....



Perkongsian darimu, bermakna buatku.
Terima kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Picture

Picture